wtorek, 7 lutego 2012

Folkowo!



Pamiętam jak jeszcze niedawno nie mogłam pogodzić się z brakiem prawdziwie śnieżnej i mroźnej zimy. Szare, mokre i ponure Święta Bożego Narodzenia były dla mnie nie do przyjęcia! Kiedy w końcu aura okazała się być łaskawsza i obdarzyła nas długo wyczekiwanym śniegiem i siarczystym mrozem, mnie zamarzyła się wiosna...
Swoją tęsknotę za kolorem i słońcem postanowiłam uzewnętrznić tworząc barwną i energetyczną biżuterię, inspirowaną motywami ludowymi. Enjoy :)


W tym klimacie powstało kilka naszyjników... 








  ... oraz dwie pary kolczyków (zdradzę, że jest jeszcze pierścionek, ale o nim w kolejnym poście ;)




Wszystko wykonane jest ze szklanych kaboszonów, kolorowych obrazków oraz baz w kolorze antycznego brązu, które nie zawierają niklu i ołowiu.

2 komentarze:

  1. Witam! Rewelacyjne grafiki - tworzymy podobną biżuterię:)
    Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać (w celu podziwiania, nie "odgapiania") :D
    anua

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Zapraszam do jak najczęstszego zaglądania, będzie mi bardzo miło! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń