środa, 29 lutego 2012

Lawendowo

Uwielbiam zapach lawendy! Lawendowe żele do kąpieli, olejki eteryczne czy też świece zapachowe są dla mnie niezastąpione podczas wieczornego relaksu!Wspaniale uspokajają,odprężają oraz łagodzą stres i napięcia:)

Lawenda uprawiana jest w całym rejonie Morza Śródziemnego, chociaż kojarzona jest przede wszystkim z Prowansją oraz z chorwacką wyspą Hvar.  Hvar zwana "Lawendową Wyspą" w czerwcu podczas kwitnienia lawendy  przybiera przepiękny fioletowo-niebieski kolor...


www.sunnyhvar.com

Zainspirowaną urodą lawendy, stworzyłam naszyjnik z motywem...lawendowym ;) Do jego wykonania użyłam szklanego kaboszonu, vintage'owego obrazka (z wiadomo jakim motywem), fioletowego kaboszonu-kwiatuszka z żywicy oraz elementów i łańcuszka w kolorze starego złota. Mam nadzieję, że się spodoba. 
Pozdrawiam "upojona" pierwszymi tchnieniami wiosny! :)








3 komentarze:

  1. Też uwielbiam lawendę:) A wiosna jednak jeszcze zwleka z przyjściem. Co do naszyjnika - nie może mi się nie podobać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham lawendę (: ale na zdjęciach, nie w zapachu (; i w Twoim wisiorku (:
    nieziemsko mi miło, że znowu zechciałaś do mnie zaglądnąć (: i to jeszcze z siostrą! (:
    powiedz, powiedz - jak zrobić, żeby tak ładnie z boku wyświetlały mi się na przykład Twoje nowe posty w moim pokracznym blogu?...

    OdpowiedzUsuń
  3. powoli ogarniam (: dziękuję (:

    OdpowiedzUsuń